Microsoft Project Helpdesk (ook EPM)

Niet elke organisatie beschikt over ervaren EPM of MS Project experts of een Microsoft Project Helpdesk. Dat is vaak ook niet noodzakelijk. Maar soms kan het aardig veel tijd kosten om zelf zaken uit te moeten zoeken terwijl een expert binnen 5 minuten tijd een oplossing of antwoord kan bieden. Even contact opnemen met de Microsoft Project Helpdesk van Enabler kan daarin uitkomst bieden.

Wij vervullen het soort support waar u behoefte aan heeft:

– U heeft een functioneel beheerder of Microsoft Project helpdesk: Wij fungeren als tweedelijns support en zijn er voor die vragen waar uw eigen mensen moeite mee hebben of een second opinion zouden willen.

– U heeft geen eigen functioneel beheerder of helpdesk: Wij nemen alle vragen voor onze rekening. Zie het als het outsourcen van de functionele en technische ondersteuning van EPM!

Vraag en antwoord in uw FAQ

Ieder antwoord dat u van onze Microsoft Project Helpdesk krijgt kunt u hergebruiken door dat we deze toevoegen aan een Frequently Asked Questions lijst. Of in de lijst die u al heeft, of in de lijst die we voor u maken. Indien gewenst wordt het antwoord ook met uw functioneel beheerder doorgesproken, zodat hij of zij deze oplossing nog beter eigen kan maken. Voor extra informatie over dit onderwerp kunt u hier‏  kijken.

Servicepunten zijn de maatstaf voor de hoeveelheid geleverde support. Er wordt altijd met u afgestemd hoeveel servicepunten er worden gerekend voor een call.

Hiervoor zijn twee opties:

– Per servicepunt € 30,- ex BTW, facturering op basis van nacalculatie per maand.

– 100 servicepunten € 2750,- ex BTW, bij eenmalige facturering vooraf: de ‘strippenkaart’.

** 1 servicepunt staat gelijk aan 15 minuten.

Hoe gaat dat praktisch gezien in zijn werk?

– Uw medewerkers kunnen bellen volgens vooraf door u vastgestelde regels. Denk aan: Wie mag bellen? Wanneer mag men bellen?

– U heeft ons remote access verleend of we gebruiken een tool als TeamViewer als we met u mee moeten kijken.

– We komen langs indien nodig, of zelfs op gezette ‘spreekuur’-tijden.

– We hebben afstemming over het aantal geschatte servicepunten dat nodig is voor de call.

– No cure, no pay!

sanderMicrosoft Project Helpdesk (ook EPM)